Friday 28 June 2013

DAH BERABUK KOT

ASSALAMUALAIKUM..

sangat-sangat lama aku tak menyinggah, niat kat hati ini memang nak tutup account je. Bukan apa sudah terlalu lama rasanya aku tinggalkan dunia blogging ini. Apa yang membuatkan aku kembali ialah faktor kebosanan duduk di rumah sementara menunggu result degree and sejak-sejak aku banyak baca buku sekarang nie..=D

sepanjang aku menghilang ini, macam hal dah terjadi, dari yang pahit sampai ke manisannya itu datang.
of course la pahit manis tu kene adakan
last aku update blog nie time aku practical dekat kulim mean time itu aku tengah nak masuk part 5
and now
aku habis DIPLOMA sudah (Alhamdullilah)
tengah buat part time job as a cute nanny (^^,)
InsyaALLAH I will be degree student soon..aminn

Cakap pasal habis diploma ini, serius aku cakap aku rindu kot dekat member-member arau. 
Bersama merekalah aku belajar hidup untuk lebih berdikari, bergaul dengan dunia luar and macam-macam lagilah. TAPI ada seorang budak nie aku akan rindu and ingat selalu because she the best person I know during i'm study at arau
Kawan aku seorang inilah yang faham buruk baik aku, sekepala dengan aku, dan yang penting sekali aku pun terima baik buruk dia dengan seadanya..

TO----> NOR ZA AUNI BINTI MOHD KAMAL
thanks a lot for accept me as your friend
terima kekurangan saya
bantu saya tidak kira senang dan susah
percayakan saya
sabar dengan perangai saya yg kadang-kadang annoyed jugak
kalau masa boleh berputar atau boleh di ubah
saya nak sangat kamu tu sambung degree sama tempat dengan saya
untuk habiskan lagi satu tapak kehidupan sebelum kita benar-benar hadapi dunia yang sebenar

wahai kawanku, aku doakan agar kita dapat duduk,gelak, naik moto bersama lagi
aku doakan moga perjalanan hidup kita di redhai ALLAH 
dan aku harap moga kita masih dapat bertemu sebelum ajal mendatang..


p/s : kalau si auni baca mahu dia muntah hijau, so cik auni nampak tak jiwang berkarat tak kawan kau seorang nie..=)

 inilah cik auni bam bam (maap auni letak gmbor pipi tembam kau..ahhaha)


Ini antara member-member best aku yang lain (group D the best!!) 


kegilaan kami bila kami dapat tahap kekanakkan.


and it's me and auni..=P

No comments:

Post a Comment