Thursday, 14 April 2011

bile manusia buat silap

salam...


sebagai seorang manusia, melakukan kesilapan adalah satu perkara biasa terjadi kepada kita...macam tu juga diri aq...hhauhauahaua..sedih yeee.....


  aq rase aq nie di perbodohkan giler..mungkin diri aq nie yang lemah sangat...cepat sangat seba salah kat orang n x reti nak cakap TAK....eshhh....9 APRIL 2011....tarikh yang aq x akan lupe..sangat2 geram dan bodoh sangat...sebab bende nie terjadi, hidup aq makin huru-hara dan aq dah x larat nak pikir cam mana nak selesaikan...AHHHH!!!!!....geram yee.....stress sangat....


  Part 2 nie aq belajar macam2...belajar untuk lebih hidup matang dan berdikari....belajar berfikir b4 buat keputusan ....emmmm...mmg banyak pengajaran utk aq...aq harap aq x akan ulang kesilapan aq nie....TO MY KAKNONG....sorry sangat susahkan ko.....Iera janji x buat lagi...


   gembira ke aq nie???...luaran je...tapi hati aq x penah nak gembira....makin aq hidup dewasa, makin banyak cabaran dan dugaan yg aq hadapi...tapi x pe lah....semue nie yg mematangkan kehidupan manusia itu bile hidup mereka rasa kesusahan.....mungkin bende nie terjadi sebab salah aq sendiri yg sering lupe pada ALLAH...terlalu bahagia dengan kehidupan yg x pernah sedar sapa kita kat mukabumi nie....


   ingatlah yg diri kita ini akan kembali kepada ALLAH...kita hanya hamba-NYA....kita perlu ikut suruhan-NYA...sesungguhnya dunia ini hampir ke penghujungnya....tinggal mengira detik jam dan masanya sahaja...



No comments:

Post a Comment